Veelgestelde vragen
Algemene voorwaarden & Privacy Policy
Maatadvies
Bij de meeste items staan foto's van een model met het artikel (kleur artikel kan afwijken)of zitten foto's/schema erbij zodat de lengte goed zichtbaar is.
Mocht je toch nog twijfelen ? neem dan contact met ons op zodat we je kunnen helpen met je keuze.
Ben ik goud of een zilver type ?
Bestellen
Hoe kan ik bestellen?
Heb je een Everyd Musthave item gevonden die je graag wilt hebben ? leuk! klik op 'in winkelmandje'. je kunt ondertussen lekker verder shoppen.
LET OP: De items in je winkelmandje worden niet voor je gereserveerd. Ben je uitgeshopt? Dan is het nu tijd om je bestelling af te ronden. klik hiervoor op het 'winkelmandje' en vervolgens op 'afrekenen' en je kunt je bestelling afronden naar het invullen van de gegevens.
Betalen
Hoe kan ik mijn bestelling betalen ?
Graag maken we dit zo gemakkelijk mogelijk om een bestelling bij ons te plaatsen.
Welke betaalmethodes accepteert Everyd Musthaves?
Je kunt daarom bij Everyd Musthaves met verschillende betaalmethodes betalen. Je hebt de keuze uit o.a.: iDeal, Klarna en Mastercard dit is geregeld via onze partner Mollie.
Mijn betaling is mislukt. Wat nu ?
Het kan natuurlijk gebeuren dat er iets misgaat met jou betaling. Hoe weet je nu zeker of deze goed is doorgekomen. nadat je bijvoorbeeld een foutmelding hebt gekregen ? We raden je hierbij aan om te kijken naar je eigen bankafschriften of klarna account. dit om te zien of het geld is afgeschreven of ter verwerking staat in je Klarna account. Wanneer de betaling is gelukt kun je ervanuit gaan dat de bestelling ook goed is doorgekomen. Mocht dit niet het geval zijn, of zou je het graag nog even nagekeken willen hebben kun je contact opnemen met info@everydmusthaves.nl
Ontvang ik een bevestiging van mijn betaling ?
Bedankt dat je een bestelling hebt geplaatst! Je ontvangt binnen een uur een orderbevestiging op het door jou doorgegeven mail adres. Helaas belanden deze mailtjes weleens in de ongewenst/spambox. We raden je aan om daar even te kijken mocht je na een uur nog niks ontvangen hebben.
Levering
Wat zijn de levertijden ?
De levertijden zijn 1 tot 3 werkdagen. We proberen deze zo spoedig mogelijk in te pakken en te verzenden. LET OP: bij pre-orders is de levertijd 1 á 2 weken.
Wat zijn de bezorgkosten ?
Bestellingen van € 50 euro of hoger worden gratis bezorgd in Nederland. Voor bestellingen onder de € 50 euro worden bezorgkosten gerekend. De standaard verzendkosten zijn € 4,95 voor bestellingen in Nederland
Wat moet ik doen als ik een verkeerd/beschadigd artikel heb ontvangen ?
Het kan helaas voorkomen dat er iets is misgegaan met jou bestelling tijdens verwerking of verzending. Dat spijt ons. In dat geval vragen we je om direct contact met ons op te nemen. Dat kan per mail naar info@everydmusthaves.nl . Om alles zo snel mogelijk te laten verlopen is het handig om foto's mee te sturen. We zoeken samen met jou naar de beste oplossing!
Retourneren
Hoe kan ik iets retourneren?
Is het item toch niet helemaal wat je ervan verwacht had ? jammer! je kunt je items (uitzondering van oorbellen) binnen 14 dagen retour sturen mits deze in originele verpakking en ongebruikt /ongedragen zijn. De kosten van het retourneren is voor eigen rekening. Raadpleeg de website van de vervoerder voor de exacte tarieven.
Waarom zijn oorbellen/piercings uitgezonderd van retourneren ?
Wegens hygiene is het helaas niet mogelijk om oorbellen / piercings te retourneren.
Hoelang duurt het verwerken van mijn retour ?
Als je retour bij ons binnen is wordt deze binnen 7 dagen verwerkt. Het is helaas niet mogelijk om iedereen ervan op de hoogte te brengen dat de retourzending bij ons binnen is gekomen. Gelukkig kun je dit nakijken via je gekregen track & trace code. BEWAAR DEZE OOK GOED!!
Indien het langer dan 7 dagen geleden is dat het pakketje bij ons retour is gekomen. Stuur dan een mailtje naar info@everydmusthaves.nl
Hoe zit het met terugbetaling ?
Je wordt volgens de zelfde manier terugbetaald als dat je betaald hebt. je ontvangt het bedrag minus de verzendkosten.
Hoe hou ik mijn aankoop het langste mooi ?
Ondanks dat je met de sieraden kan slapen, douchen, sporten etc. is het wel belangrijk dat je elke dag de sluitingen van de sieraden checkt of deze nog inorde zijn. Helaas kunnen we op verlies geen garantie geven.
Beginnen je stainless steel sieraden er dof uit te zien ? maak ze schoon met een zachte (sieraden) doek en wrijf ze lichtjes in met babyolie. dit om weer een mooie glans op de sieraden te krijgen.
Garantie
Zoals hierboven aangegeven kunnen wij helaas geen garantie bieden op sluitingen van je sieraden of bij verlies van je sieraden.. je dient altijd zelf goed te kijken en controleren of je sluiting nog naar behoren werkt. Zijn er andere punten waarvan je denkt dat dit onder garantie valt ? neem dan zeker even contact met ons op via info@everydmusthaves.nl en vergeet niet om foto's mee te sturen van je product.
Prijzen onder voorbehouden van druk / typfouten